czwartek, 25 lipca 2013

Liebster Award

Łoł!! Czupakabra! Yeeyyy!! Niemożliwe i zaraz okaże się, że to pomyłka. :PAle Invisible z bloga  http://konie-filmy-ksiazki.blogspot.com/  nominowała mnie do Liebster Award.



1. Wybierz 4 najważniejsze dla Ciebie osoby i weź pierwszą literę imienia każdej z nich. Jakie słowo ułożysz z tych 4 liter?
MTZT

2. Wierzysz w UFO?
Nie, ale uwielbiam o nich filmy i historie oraz rysowanie tych moich stworków :3

3. Jak interpretujesz życie po śmierci? 
Jestem Chrześcijanką, więc jest do dla mnie (oby dla mnie :P) Raj.

4. Jeździsz konno? Jeśli nie - chciał(a)byś?
Oczywiście, że jeżdżę! Jest to moja pasja, miłość a bez koników nie dałoby się żyć. 

5. Czego się boisz?
Uuu... Nie, że jest tego sporo, ale mam takie schizowate strachy... Na pewno boję się dna. W jeziorach, morzu, wszędzie. Póki je widzę jest spoko ale kiedy skaczę np. z pomostu, to od razu podkulam nogi, by go nie dotknąć. I boję się strasznie okropnie bardzo robaków i owadów. A najbardziej takich szczypawek i krocionogów. Nie polecam wpisywania w Google Grafika. 

6. Kto ostatni sprawił, że byłeś/-aś smutny/-a?
Mój kot, który się zabił. Dosłownie. Wpadłam w histerię, depresję (bo to był mój największy przyjaciel chyba) ale jednocześnie nazwałam go cholernym egoistą, że był takim hardcorem i zginął w jednej z jego największych przygód (dla niego)

7. O czym teraz myślisz? :>
O tym, jak kocham Invisible, która nominowała mnie tutaj :)

8. Jaki kolor oczu u płci przeciwnej lubisz najbardziej?
Każdy, byle nie czerwony xD. 

9. Masz włączony czat na facebooku?
W ogóle mam fb, ale go nie używam.

10. Ulubiona pogoda? Dlaczego?
Jak jest słonecznie, ale pada. Wtedy jest tęcza, nie ma upału, ale jest ciepło <3

11. Wolisz strój kąpielowy jedno- czy dwuczęściowy?
Jedno-częściowy. Mam taki i nie toleruję moich wystających kości na wierzchu. Amen.

Pytanka do was:

1. Kot czy pies? Dlaczego?
2. Lubisz gotować?
3. Jaka jest twoja najdziwniejsza schiza? :P
4. Czy lubisz konie? Jeździsz na nich?
5. Wolisz książki/filmy fantasy, science fiction, przygodowe, kryminały czy romanse?
6. Budyń czy Kisiel? xD
7. Ulubiony zespół?
8. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
9. Ulubione żarełko? :>
10. Czy lubisz patrzeć w czyjeś oczy?
11. Ogarniasz, co to czupakabra? Ja nie wiem, ale kocham to słowo :P

I najtrudniejsze, czyli wybrane przeze mnie blogi:
8. http://myowndarkparadise.blogspot.com/  i jestem smutna bo od maja nie ma tam nowych postów :c
11.  I MAM TO GDZIEŚ ŻE NIE MOŻNA! NOMINUJĘ BLOGA http://konie-filmy-ksiazki.blogspot.com/

2 komentarze:

  1. Cześć,miło mi,że nominowałaś moje 2 blogi i-like-sick-people.blogspot.com i uwaga-na-sterowalne-sliwki.blogspot.com.Mam pytanie.Czy mogłabym tylko raz odpowiedzieć na pytanie na którymś z blogu i nominować 11,a nie 22,jak by to wyszło.Oczywiście na drugim blogu poinformowałabym o tej "umowie".Czekam na odpowiedź i dziękuję ;**
    Jagoda

    OdpowiedzUsuń
  2. No jasne! Wgl chyba nominuje się 11, choć wiele osób daje po 3-5 blogów. I mi też jest miło :)
    /Paradise

    OdpowiedzUsuń